لوگو یک علامت یا نشانه خاص است که به شکل واضح، معرف و متمایز کننده یک کسب و کار از سایر کسب و کارها باشد.

لوگوها یک جنبه مهم در بازاریابی کسب و کار هستند. لوگو همانطور که نماینده ی گرافیکی شرکت است، یک نام تجاری را به یک برند تبدیل می کند و تنها نماینده شرکت در بازار هدف می شود. به همین دلیل، لوگویی که خوب طراحی شده، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی هر شرکت است. اهمیت لوگو به این منظور است که توسط آن نام برند را بشناسیم و آن را به خاطر بسپاریم. یک محصول بدون لوگو، قطعاً ناپدید می‌شود. شما بدون یک لوگو نمی‌توانید واقعاً یک برند باشید

هویت بصری تمامی عناصر برند را پوشش میدهد که برند با آن ها ایجاد شده است تا تصویر سازی خوبی در ذهن مخاطب از سازمان داشته باشد.

اهمیت لوگو و هویت سازمانی

شکل دهی اعتماد اولیه

قبل از اینکه مشتری وارد فروشگاه یا وارد وبسایت شما شود ، یک تصویر اولیه در مورد شرکت شما در ذهن خود تشکیل داده اند که تا حدی توسط لوگو بوده است. در صورت داشتن لوگوی حرفه ای، احتمال بیشتری دارد که بتوانید مشتریان را در مورد حرفه ای بودن کسب و کار خود متقاعد کنید.

برندینگ

برندینگ در کسب و کار، باعث دیده شدن هرچه بیشتر شما و محصولات شما خواهد شد. بنابراین، اساسا شما باید محصول خود را برند کنید تا در ذهن ناخودآگاه مشتریان قرار گیرید، این کار کمک می کند تا مردم برند شما را بیشتر بشناسند و هر چه افراد بیشتری با برند شما آشنایی داشته باشند، فرصت فروش بیشتری خواهید داشت.

افزایش درآمد

وب‌سایت‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از سئو برای افزایش درامد از بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کنند. با این حال تفاوت‌های زیادی بین وب‌سایتی که تنها به دنبال یک فروش سریع و زودگذر و وب سایتی که علاوه بر فروش، ماندگاری کاربر و ایجاد یک کسب‌وکار آینده‌دار است وجود دارد.

نمونه کارها

جهت مشاهده نمونه کارها در حوزه ماشین‌های اداری، کلیک کنید

مشاوره رایگان

جهت بهره‌مندی از مشاوره رایگان، فرم را تکمیل کنید. کارشناس ما با شما تماس خواهد گرفت.